Το μάθημα έχει
ως σκοπό να παρέχει στους φοιτητές γνώσεις σχετικά με το υλικό και λογισμικό
γραφικών που χρησιμοποιείται σε παραγωγή παιχνιδιών και ταινιών, με παράλληλη
πρακτική εφαρμογή των τεχνικών σε OpenGL. Επίσης, να κατανοήσουν και να μπορούν να εφαρμόσουν οι
φοιτητές τις τρέχουσες και μελλοντικές τεχνολογίες για την αξιολόγηση,
υλοποίηση και λειτουργία περιβαλλόντων εικονικής ή/και επαυξημένης
πραγματικότητας, καθώς και τρισδιάστατων διεπαφών χρήστη βασισμένων σε συσκευές
για φυσική διάδραση.
- Διδάσκων: Αθανάσιος Νικολαΐδης