· Ψυχολογική επίδραση των χρωμάτων, συστήματα και συνδυασμοί
· Τεχνικές γέννησης ιδεών (brainstorming)
· Μελλοντικές Τάσεις στο Visual Merchandising.
· Το Visual Merchandising στον κόσμο του Διαδικτύου (e-tailing).
· Κατασκευή moodboard, που οπτικοποιεί ιδέες για την κατασκευή βιτρίνας. Προσδιορισμός αγοράς-στόχου, «εικόνας» του καταστήματος και επιλογή των κατάλληλων στοιχείων από το μίγμα του Visual Merchandising.
· Κατασκευή μακέτας βιτρίνας ή εσωτερικού καταστήματος.
· Προσδιορισμός αγοράς-στόχου, «εικόνας» του καταστήματος και επιλογή των κατάλληλων στοιχείων από το μίγμα του Visual Merchandising.
- Διδάσκων: ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ
- Διδάσκων: Νικόλαος Σκλαβούνος