Το αντικείμενο του μαθήματος είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων και ειδικότερα προϊόντων ένδυσης που ενσωματώνουν τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, της βιώσιμης ανάπτυξης και του περιβαλλοντικού σεβασμού καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους. Το μάθημα εστιάζει στον στρατηγικό σχεδιασμό προϊόντων μόδας με προστιθέμενη αξία, από τη γέννηση της ιδέας και τη δημιουργικότητα (brainstorming), έως την έρευνα αγοράς με επίκεντρο τον καταναλωτή, την επιλογή eco - materials, τη διαδικασία textile recycling και την εφαρμογή της λογικής cradle – to – cradle.
Οι φοιτητές και φοιτήτριες μαθαίνουν να αναπτύσσουν προϊόντα ένδυσης που ικανοποιούν τόσο τις αισθητικές και λειτουργικές ανάγκες της αγοράς όσο και τις σύγχρονες περιβαλλοντικές και κοινωνικές απαιτήσεις. Παράλληλα, καλλιεργούν δεξιότητες στρατηγικής καινοτομίας, ποιοτικού σχεδιασμού, καθορισμού ταυτότητας προϊόντος και ορισμού προτύπων και προδιαγραφών.
- Διδάσκων: Παναγιώτης Τσολακίδης