·         Ψυχολογική επίδραση των χρωμάτων, συστήματα και συνδυασμοί

·         Τεχνικές γέννησης ιδεών (brainstorming)

·         Μελλοντικές Τάσεις στο Visual Merchandising.

·         Το Visual Merchandising στον κόσμο του Διαδικτύου (e-tailing).

·         Κατασκευή moodboard, που οπτικοποιεί ιδέες για την κατασκευή βιτρίνας. Προσδιορισμός αγοράς-στόχου, «εικόνας» του καταστήματος και επιλογή των κατάλληλων στοιχείων από το μίγμα του Visual Merchandising.

·         Κατασκευή μακέτας βιτρίνας ή εσωτερικού καταστήματος.

·         Προσδιορισμός αγοράς-στόχου, «εικόνας» του καταστήματος και επιλογή των κατάλληλων στοιχείων από το μίγμα του Visual Merchandising.