Το μάθημα «Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ» (ΟΕΜ) αναλύει τους τρόπους προβολής και προώθησης που διαθέτει μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός στο πλαίσιο του μάρκετινγκ. Στόχος είναι να γνωρίσει και να εξοικειώσει τους φοιτητές/ τις φοιτήτριες με τους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός μπορεί να συντονίσει τα "εργαλεία" που διαθέτει προκειμένου να διαμορφώσει στο κοινό μια ξεκάθαρη, συνεπή και θετική εικόνα για τον ίδιο και τα προϊόντα του.
- Διδάσκων: Ιορδάνης Κοτζαϊβάζογλου