Το μάθημα αναφέρεται σε συγκεκριμένες μεθοδολογίες σχεδιασμού βιομηχανικών αντικειμένων (χρηστικών και διακοσμητικών). Συγκεκριμένα, αναλύονται διεξοδικά οι μεθοδολογίες: α) σχεδιαστική διαδικασία (design processing) και β) σχεδιαστική σκέψη (design thinking). Στις δύο προτεινόμενες μεθοδολογίες παρουσιάζεται το σύνολο των βημάτων που τις ολοκληρώνουν. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται συγκεκριμένες δημιουργικές ασκήσεις αποτύπωσης concept προϊόντων με κείμενο, με εικόνες, με σκίτσα και με φυσικά υλικά. Ο δημιουργικός σχεδιασμός βιομηχανικών αντικειμένων περιλαμβάνει: κανόνες σχεδιασμού, γνώσεις τεχνικών και τεχνολογιών, ανάπτυξη ψηφιακών σχεδίων και σχέδια προϊόντων (λεπτομερής σχεδίαση προϊόντων, στερεομετρία, βιομηχανική αισθητική). Επίσης, το μάθημα περιλαμβάνει ψηφιακές εφαρμογές στο σχεδιασμό χρηστικών και διακοσμητικών αντικειμένων με έμφαση στις στρατηγικές σχεδιασμού (α. σχεδιασμός με έμφαση στην αγορά, β. σχεδιασμός με κοινωνική ευαισθησία, γ. σχεδιασμός και εξερεύνηση και δ. σχεδιασμός και επικοινωνία). Τέλος, πραγματοποιείται μια εισαγωγή σε μεθοδολογίες του σχεδιασμού της μορφής των βιομηχανικών προϊόντων και σε τεχνικές παρουσίασης της μορφής ενός βιομηχανικού προϊόντος (concept reporting and visualisation).
- Διδάσκων: ATHANASIOS MANAVIS