
Η οικοδόμηση της επωνυμίας
Ο ρόλος των Στρατηγικών Επικοινωνίας και Προβολής (ΣΕΠ):
- στο σχέδιο Μάρκετινγκ (marketing plan): πώς ενισχύουν την «αξία της επωνυμίας» ένδυσης και καλλιεργούν τις σχέσεις πελατών/καταναλωτών – επωνυμιών.
· Στη προώθηση νέων προϊόντων ένδυσης στην αγορά: τμηματοποίηση, στόχοι, τοποθέτηση, επικοινωνία
· στη δημιουργία, αποστολή και λήψη μηνυμάτων για την επωνυμία ένδυσης
Εργαλεία των ΣΕΠ στην ένδυση
· Διαφήμιση
· Προώθηση των πωλήσεων
· Προσωπική πώληση
· Δημόσιες Σχέσεις και Προβολή της Επωνυμίας ένδυσης
· Άμεσο Μάρκετινγκ (βάσεις δεδομένων, email)
· Εκδηλώσεις (events), χορηγίες και εξυπηρέτηση πελατών
Είδη των ΜΜΕ:
· Έντυπα μέσα
· Τηλεόραση
· Ραδιόφωνο
· Μέσα εξωτερικού χώρου (αφίσες, banners κλπ)
· Εναλλακτικά μέσα (π.χ. τοποθέτηση προϊόντων σε ταινίες)
· Διαδίκτυο
Προγραμματισμός των ΜΜΕ για την επωνυμία ένδυσης:
· Επιλογή του κοινού – στόχου
· Ανάπτυξη μίας στρατηγικής για τα ΜΜΕ
· Επιλογή των ΜΜΕ
Ø Διαφορές προσέγγισης της καταναλωτικής (B2C) (π.χ. δείγματα, κουπόνια, προνόμια) και βιομηχανικής (B2B) (π.χ. εκπτώσεις, μπόνους, από κοινού διαφήμιση) αγοράς
Ευρύτερα θέματα
- Κοινωνικά, Περιβαλλοντικά, Νομικά και Ηθικά θέματα των ΣΕΠ: «Ανάγκες» των ειδικών Μάρκετινγκ ένδυσης σε σχέση προς τις ανάγκες των καταναλωτών ένδυσης- ηθική της πειθούς
- Οι ΣΕΠ στην παγκόσμια αγορά
- Διδάσκων: Sofia Gkarane
- Διδάσκων: ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ