Το μάθημα έχει αποστολή να φέρει τους φοιτητές πλησιέστερα στον τρόπο σκέψης των επενδυτών - επιχειρηματιών, έτσι ώστε:
- Να κατανοούν την έννοια της Στρατηγικής.
- Να διαφοροποιούν τη Στρατηγική από τον Επιχειρηματικό - Επιχειρησιακό Σχεδιασμό και άλλες μορφές Σχεδιασμού και Προγραμματισμού.
- Να μπορούν να αποτιμούν και να αξιολογούν τη Στρατηγική θέση μιας επιχείρησης / οργανισμού.
- Να γνωρίσουν τα μοντέλα λήψης Στρατηγικών Αποφάσεων και να τα συνδέουν με τα μοντέλα της διαδικασίας Στρατηγικού Σχεδιασμού.
- Να είναι σε θέση να προτείνουν ένα Στρατηγικό Σχέδιο σε επιχειρήσεις ή οργανισμούς μικρού και μεσαίου μεγέθους, που είναι η πλειοψηφία στην Ελληνική Οικονομία.
- Teacher: Maria Tsourela
- Teacher: Νικόλαος Γιοβάνης