Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
ΔΙ.ΠΑ.Ε. Σέρρες - e-Learning
  • Αρχική
  • Περισσότερα
Ελληνικά για σχολές ‎(el_uni)‎
Ελληνικά ‎(el)‎ Ελληνικά για σχολές ‎(el_uni)‎ English ‎(en)‎
Σύνδεση
ΔΙ.ΠΑ.Ε. Σέρρες - e-Learning
Αρχική

Μπλοκ

Παράλειψη Πλοήγηση

Πλοήγηση

  • Αρχική

    • Τα μαθήματά μου

    • ΦόρουμΑνακοινώσεις ιστοτόπου

    • Τα μαθήματά μου

    • Μαθήματα

      • Τμήμα Δημιουργικού Σχεδιασμού και Ένδυσης

        • ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ ΙΙΙ 2...

        • [708] ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

        • BRAND MANAGEMENT 2025-26

        • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΝΔΥΣΗ 2025-26

        • Ιστορία Σύγχρονης Μόδας αντιγραφή 1

        • ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ αντιγραφή 4

        • ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΜΟΔΑΣ αντιγραφή 1

        • Αρχές Μάρκετινγκ Ένδυσης

        • -

        • [306] ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΝΔΥΣΗΣ

        • [406] ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

      • Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Υπολογιστών και Τηλε...

      • Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών

      • Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών

      • Τμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής

      • Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

      • Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

      • Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής

      • Τμήμα Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Παράλειψη Τελευταίες ανακοινώσεις

Τελευταίες ανακοινώσεις

  • 8 Δεκεμβρίου 2025, 5:01 PM
    STYLIANI XANTHOPOULOU
    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ 9/12/2025
  • 5 Δεκεμβρίου 2025, 10:05 AM
    STYLIANI XANTHOPOULOU
    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
  • 1 Δεκεμβρίου 2025, 9:17 PM
    STYLIANI XANTHOPOULOU
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑ ΤΡΙΤΗΣ 2/12
  • 24 Νοεμβρίου 2025, 8:42 PM
    STYLIANI XANTHOPOULOU
    ΑΝΑΒΟΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΡΙΤΗΣ 25/11/2025
  • 18 Νοεμβρίου 2025, 5:29 PM
    STYLIANI XANTHOPOULOU
    ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
Παλαιότερα θέματα ...

    Πληροφορίες μαθήματος

    BRAND MANAGEMENT 2025-26

    • Καθηγητής: STYLIANI XANTHOPOULOU

    Contact site support
    Δεν έχετε συνδεθεί. (Σύνδεση)
    Περίληψη διατήρησης δεδομένων
    Λήψη εφαρμογής κινητού
    Με την υποστήριξη του Moodle