Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
ΔΙ.ΠΑ.Ε. Σέρρες - e-Learning
  • Αρχική
  • Περισσότερα
Ελληνικά για σχολές ‎(el_uni)‎
Ελληνικά ‎(el)‎ Ελληνικά για σχολές ‎(el_uni)‎ English ‎(en)‎
Σύνδεση
ΔΙ.ΠΑ.Ε. Σέρρες - e-Learning
Αρχική

Μπλοκ

Παράλειψη Πλοήγηση

Πλοήγηση

  • Αρχική

    • Τα μαθήματά μου

    • ΦόρουμΑνακοινώσεις ιστοτόπου

    • Τα μαθήματά μου

    • Μαθήματα

      • Τμήμα Δημιουργικού Σχεδιασμού και Ένδυσης

        • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ 2025

        • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΕΝΔΥΣΗ 2025

        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ & ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ

        • Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία 2024-2025

        • Ψηφιακό Μάρκετινγκ 2024-2025

        • Ευφυή Συστήματα στην Ένδυση 2024-2025

        • [505] ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ (BRAND MANAGEMENT)

        • [306] ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΝΔΥΣΗΣ

        • Επικοινωνία του Ενδύματος

        • Ψηφιακός Σχεδιασμός Υφάσματος Εργαστήριο 2024-2025

        • -

      • Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Υπολογιστών και Τηλε...

      • Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών

      • Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών

      • Τμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής

      • Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

      • Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

      • Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής

      • Τμήμα Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Παράλειψη Τελευταίες ανακοινώσεις

Τελευταίες ανακοινώσεις

  • 6 Ιουνίου 2025, 7:09 PM
    STYLIANI XANTHOPOULOU
    ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ
  • 22 Μαΐου 2025, 3:27 PM
    STYLIANI XANTHOPOULOU
    Συμπληρωματικές πληροφορίες για την εργασία
  • 17 Μαΐου 2025, 11:26 PM
    STYLIANI XANTHOPOULOU
    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
  • 17 Μαΐου 2025, 11:23 PM
    STYLIANI XANTHOPOULOU
    ΔΗΛΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • 7 Μαΐου 2025, 8:42 PM
    STYLIANI XANTHOPOULOU
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Παλαιότερα θέματα ...

    Πληροφορίες μαθήματος

    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ 2025

    • Καθηγητής: STYLIANI XANTHOPOULOU

    Contact site support
    Δεν έχετε συνδεθεί. (Σύνδεση)
    Περίληψη διατήρησης δεδομένων
    Λήψη εφαρμογής κινητού
    Με την υποστήριξη του Moodle